loading...
HamyarNet | معرفی بهترین سایت ها
HRNoora بازدید : 345 سه شنبه 10 تیر 1393 نظرات (2)

معرفی سایت جوکا

معرفی سایت جوکا | سایت بهترین جوک و متن ها

 

سایت جوکا یک سایت بسیار زیباییت ( چه قالبی اگه می تونستم ترجمش می کردم :) ) که در اون متن های بروز و جوک های قشنگی هر روز گزاشته می شه و هر روز بروز است .

 

امبد وارم از این سایت نیز حوشتان امده باشد .

 

سایت : www.joka.ir

 

منبع : همیار نت

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط mahdi در تاریخ 1393/04/11 و 1:19 دقیقه ارسال شده است

سلام
من فعلا پول ندارم می تونی چند وقت رو. سایتم باشی
آخر هفته بهت یه دامنه و یه سایت با مدریت وردپرس میدم
منتظرتم
پاسخ : مهدی جان من دنبال یه آدم می گردم که بتونه یه سایت اختصاصی بزنه و واقعا کارش خوب باشه شما الان سایتت رو با عکس هایی که در اندازه های بزرگ هستند خراب کردی یه سر به سایت های بزرگ تر بزن می بینی که ( قالب اختصاصی - موضوع اختصاصی که شما همه چیز گزاشتی - لوگو اختصاصی بر روی کاور ها ) من خودم به مدت توی سایت ایران فیلم مطلب می گزاشتم و ایشون لطف می کردند و به من اندازه شارژ 2 مگ نامحدود شاتل رو می دادند و غیر از اون مطالبی که بازیدید بالا داشتند رو جایزه می داد اگه واقعا می خواهی پیشرفت کنی دستت رو بزار تو دستم تا بگم چکار کنی !

این نظر توسط محمد در تاریخ 1393/04/10 و 16:47 دقیقه ارسال شده است

خیلی سایت خوبی دارید . ممنون از مطالبتون .

لطفا بیشتر سایت بزارید و سایت های بازی هم بزارید .
پاسخ : سلام ممنون رسیدگی می شه .


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    [ کدام یک از سایت های طراحی را می پسندید ؟ ]
    آمار سایت
  • کل مطالب : 54
  • کل نظرات : 40
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 49
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 126
  • باردید دیروز : 85
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 807
  • بازدید ماه : 1,871
  • بازدید سال : 14,187
  • بازدید کلی : 84,450