loading...
HamyarNet | معرفی بهترین سایت ها
HRNoora بازدید : 439 چهارشنبه 11 تیر 1393 نظرات (2)

معرفی سایت CopyScape

معرفی سایت کاربری CopyScape

 

اگر شما هم یکی از وبلاگ نویسان و سایت نویسانی باشید که خودتان مطالب را می نویسید ( مثل من ) حتما می دونید که چقدر این کار سخت است.

 

و خیلی از افراد ( بالا نسبت شما مفت خر ) مطالب اختصاصی سایت ها رو کپی می کنند و اصلا توجهی به سختی هایی که شما کشیدین ندارند .

 

این سایت به شما کمک می کنه که مچ این افراد رو بگیرد ( من خودم از این سایت استفاده می کنم و یه چند نفر تذکر دادم که خوشبختانه الان کسی مطالب ما رو کپی نمی کنه )

 

سایت : www.copyscape.com

 

منبع : همیار نت

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط armin در تاریخ 1393/04/11 و 13:24 دقیقه ارسال شده است

لطفا سایت من را در سایت خود معرفی کنید اگر با من کار داشتید به سایت من بیاید و در قسمت تماس با مدیریت با من مکالمه کنید سایت من =
farshchian.smu.ir
پاسخ : متاسفانه وبلاگ شما بسیار سنگین می باشد و سایت هایی در ضمینه سایت شما با ظاهری زیبا تر نیز وجود دارند لطفا پس از رسیدگی به ظاهز سایت خود به ما اطلاع دهید !

لطفا از دست ما ناراحت نشید

این نظر توسط امیر عباس در تاریخ 1393/04/11 و 4:44 دقیقه ارسال شده است

سلام
منظورتون رو متوجه نمی شم من تمام امکانات وبسایتم رایگانه
فقط برای ذانلود باید عضو باشند
که اونم هزینه ایی نداره
پاسخ : درسته دوست عزیز منظور من هم از رایگان همینه که بدون عضویت بتونین دانلود کنید !

این کار بیشتر واسیه وبلاگ هاست لطفا در سایت این کار رو نکنید و بر روی فایل های زیپ رمز قرار دهید !

ممنونم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    [ کدام یک از سایت های طراحی را می پسندید ؟ ]
    آمار سایت
  • کل مطالب : 54
  • کل نظرات : 40
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 49
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 125
  • باردید دیروز : 85
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 806
  • بازدید ماه : 1,870
  • بازدید سال : 14,186
  • بازدید کلی : 84,449